close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דק איפאה מסביב לבריכה

מערכת שורשיח סיוון, תשעט21/06/2019

איך בונים נכון דק של מסביב לבריכה שלכם ומה החומר הנכון לעשות בו שימוש?

תגיות:
צילום: אלופי העץ
על הבחירה בחומר הגלם לבניית דק מסביב לבריכה להיעשות בשום שכל, זאת כמובן מסיבה פשוטה – קרבתו למים. מדובר באלמנט עיצובי יפהפה הטומן בחובו גם פונקציונאליות רבה; מאפשר להתהלך בבטחה בצד הבריכה ללא החשש להיתקל בדבר,מנטרל סכנת החלקה ואף מסייע במניעת נזקי מים שונים. עושים את צעדיכם הראשונים בתחום ולא ממש בטוחים כיצד מתקדמים ומהן האופציות העומדות בפניכם? אין לכם מה לדאוג – לפניכם מאמר מקוצר הסוקר את התחום – קריאה נעימה.

דק מסביב הבריכה– בחירת חומר הגלם
- עץ:נחשב ללא ספק כחומר הגלם הפופולרי לשם בניית דק מסוג זה, בעיקר בזכות
צילום: אלופי העץ
מראהו הקלאסי והטבעי המשתלב באופן מושלם עם מראה המים התכול. עם זאת, וכפי שאתם לבטח יכולים לנחש, העץ אינו בן הזוג הטבעי של המים ועל כן יש צורך בבחירה מושכלת של זן העץ.מבין כלל הזנים המשמשים לבניית דקים, האיפאה נחשב למתאים ביותר לבניית דק מסביב לבריכה כולל הגבהה, שכן נחשב לעמיד במיוחד בפני מים. הסיבה לכך היא שמקורו של זן זה ביערות הגשם עתירי המים של ברזיל – כך שמדובר בסביבה שאינה זרה לאיפאה.

- דק סינטטי:בעוד לאיפאה מאפיינים ייחודיים המקנים לו עמידות גבוהה בפני מים, יש לזכור כי בכל זאת מדובר בחומר טבעי המצריך תחזוקה שוטפת. באם אתם תרים אחר דק לבריכה שאינו מלווה בצורך בתחזוקה שוטפת, דעו כי קיימת חלופה סינטטית. אופציה זו נחשבה לחדשה באופן יחסי בשוק ותופסת יותר ויותר את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים. באופן הגיוני, היתרון הגדול בבחירה בדק סינטטי בכך שהחומר עמיד באופן מוחלט בפני פגעי מזג אוויר וכמובן גם בפני מזיקים, הנחשבים לאויביהם הידועים לשמצה של דקים מעץ. יתרון נוסף המתלווה לבחירה זו הינו מנעד עיצובי רחב ומגוון.

רוצים לחסוך בבניית הדק? אל תעשו זאת על חשבון איכות הבנייה
אנו לחלוטין מבינים את הצורך שלכם בחיפוש אחר דרכים לחיסכון בעלויות הבנייה. עם זאת, חשוב שלא תעשו כן על חשבון איכות העבודה וחומרי הגלם הנבחרים, שכן אתם עלולים לשלם על כך מחיר יקר בטווח הארוך. היצע המומחים המציעים שירותי בניית דק מסביב לבריכה בארץ הוא גדול, אנחנו בהחלט מודעים לכך. עם זאת, בדיוק מסיבה זו חשוב לערוך סקר מומחים איכותי ולהגיע לידי בחירה מושכלת עמה תהיו שלמים לאורך שנים. הקפידו לבחור בחברה איכותית הפועלת תחת הסטנדרטים המחמירים ביותר, זו העושה שימוש בחומרי גלם איכותיים ובעצים מטופלים בהתאם לתקנים המחייבים.

המאמר באדיבות אתר "אלופי העץ" כל עבודות העץ במקום אחד כולל דקים ופרגולות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה